Wonder

Även fast det är grått, finns det alltid något som får en le.. Men de djupaste såren läker aldrig. Det finns plåster - men bakterier kommer fortfarande åt och infekterar.
Aj.

Ska se ännu en film ikväll, men venne riktigt vilken.. ^^ Funderar på att se om alla Harry Potter, eller om jag ska spara dom till en dag jag är sjuk? Nja. Känns som om jag aldrig kommer bli sjuk igen (immunförsvar på topp!) ..det är väl bra egentligen? HP får det bli. :)

Jag vet - jag laddar aldrig upp bilder! D; Men har inte varit det bästa vädret att fota i, mörkt, och kameran vet jag inte ens om den funkar.. :s
Aja, det finns väl fler chanser?

Broken Bells tröttnar man aldrig på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0