October


Broken Bells - October

Det är skönt att vissa saker kan fixa sig iaf. Men det är ändå något som inte stämmer..

Har nyss sett på Donnie Darko, och den var faktiskt bra. :) Kanske lite förvirrande och svårt att fatta innan man tänkt igenom lite. ^^ Det fick iaf jag lov att göra, men jag fattade nog ganska fort.. :p
Den handlar om en kille som är.. typ schitzofren. Han har en "vän" som är en stor (läskig) kanin vid namn Frank. Med hans hjälp får Donnie reda på hur man kan resa i tiden. Men det är endast han och Frank som kan göra detta.
En dag faller en flygmotor rakt ner i Donnies rum, ingen vet var den kom ifrån, och som tur var var Donnie inte där. Tack vare att han gick i sömnen. Han vill ta reda på mer om Frank och tidsresandet. T.ex. varför han har en kanin-dräkt på sig.
Sen får ni ta och titta på filmen själva. ;)
Det finns en "uppföljare" av den som heter S. Darko. Den ska jag nog ta och kolla på snart! ;) Inte nu, absolut inte. Ska väl sova nu, så jag inte sover bort hela dagen imorn.. Även fast det kanske skulle behövas. Men ska dra iväg och kolla på gitarr. :)
Wooah... too long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0