Guess What

Smått bättre, men tveksam fortfarande. Just so you know.. :p

Satt i biblioteket i skolan med Emma och Malin, och så kommer Falafel och sätter sig och läser i nån tidning. Jag kände för att kasta nånting (vilket jag gjort länge) så kastade mobilen på honom. Han tog den, och sen när han gick glömde jag att han fortfarande hade den (han visade det, dock) och jag satt så klart typ instängd i ett hörn, så fick lov att hoppa över en stol - och gissa vad? Hoppa in i taket.. Men det är väl fint med en "liten" bula i huvet? Emma och Malin hörde smällen mer än vad jag gjorde, och jag försökte stå rakt när jag landade.
Lyckad?

Jag är den jag är, och det kan ingen ändra på..
Bara få mig att visa mitt rätta jag lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0